Ampolla 5 - FS Flix 0 (femení)

08.10.2014 16:04

Derrota per 5 a 0 del nostre femení en el desplaçament a L'Ampolla. Partit marcat per la falta de concentració en les nostres jugadores des de l'inici del partit. La falta de intensitat i el desordre defensiu ha estat una constant en la primera part del nostre equip,  que no em estat capaços de llegir el partit i sempre em anat a remolc del joc de l'equip local.  En la segona part em sortit més ben posicionats a la pista,  i s'ha vist reflectit en el nostre joc en una important millora. Tot i així em tornat a perdre la concentració i em tornat a cometre les mateixes errades que a la primera part, que a més em d'afegir una clamorosa baixada tant en el rendiment físic com l'estat anímic provocant un efecte molt negatiu en tot l'equip i que a fet que el partit es fes molt llarg. Un partit per oblidar en molts aspectes però que ens a de servír per aprendre i corregir els molts defectes que em reflectit en aquest partit. Noies!!  Ànims i ha continuar treballant.